B&B In de Kerk
Overnachten als een heilige

Welkom op de website van Bed & Breakfast "In de Kerk". Onze Bed & Breakfast biedt de mogelijkheid om te overnachten in een nieuwe kerk. Je kunt hier overnachten en ontbijten in een rustige omgeving onder de rook van Leeuwarden.

Een Bed & Breakfast die erg geschikt is voor een meerdaags verblijf om zo Friesland te kunnen ontdekken. Meegebrachte fietsen kunnen in de garage geplaatst worden. Binnenkort ook huurfietsen beschikbaar.

De Bed & Breakfast is geschikt voor 1 of 2 personen. Huisdieren en roken zijn niet toegestaan. Op de pagina ''Over ons'' vind je meer informatie over de Bed & Breakfast en op de pagina ''Prijzen & Voorwaarden'' kun je de Bed & Breakfast reserveren.

Wanneer je een vraag hebt kun je het formulier aan de rechterkant van deze pagina invullen.

Wie weet tot ziens in onze Bed & Breakfast ''In de Kerk''.

Vriendelijke groet, Stijnie Bijlsma - Eigenaar